Marketing na Instagramie

Marketing na Instagramie

Marketing na Instagramie

Rosnące od lat znaczenie telefonów komórkowych znajdowało się na szczycie listy każdej prognozy trendów marketingowych, aż w końcu osiągnęło punkt krytyczny. Począwszy od ubiegłego roku, nie tylko spędziliśmy więcej czasu na mobilnych urządzeniach niż na stacjonarnych, ale też jest prawie dwa razy więcej użytkowników mobilnych niż stacjonarnych.

Komórka stała więc już nie tylko rosnącym trendem, ale również podstawowym sposobem na przeglądanie przez internautów treści online. Warto również pamiętać, że marketing na Instagramie daje nam ogromną nad trzema najlepszymi konkurentami, czyli: Facebookiem, Twitterem i Pinterestem. W przeciwieństwie do innych najważniejszych platform społecznościowych, Instagram był pierwotnie pomyślany jako aplikacja. Chociaż wiele social media zainwestowało w swoje aplikacje mobilne, jest to trudne (lub wręcz niemożliwe), aby platforma, która została stworzona jako stacjonarna, miała aplikację, która działałaby płynnie i intuicyjnie jak platforma, która początkowo miała być stworzona do korzystania na telefonie komórkowym.

Wystarczy krótko porównać aplikację Instagram z jakąkolwiek inną aplikacją, by łatwo zauważyć tę różnicę. Podczas gdy inne aplikacje, stworzone przez platformy społecznościowe walczą z niekończącymi się aktualizacjami do bardziej eleganckiego integrowania wielu stron i menu, prosty i okrojony interfejs, jaki ma Instagram zapewnia użytkownikom łatwe i intuicyjne korzystanie. Teraz, gdy telefon komórkowy stał się podstawowym medium cyfrowym, używanym przez konsumentów, prawdopodobnie http://www.transporthiszpania.com/paczki-do-francji-hiszpanii.php będzie powstawało wiele platform społecznościowych, stworzonych na komórkę.

Instagram był doskonale na to przygotowany, jednak platformy społecznościowe, pierwotnie stworzone na komputer stacjonarny, będą czuły coraz większą presję. Jeśli więc chcesz inwestować w strategię medialną, która będzie miała wpływ na długi czas, warto włączyć na pewno Instagram jako część tej strategii.

Wpis zawdzięczamy