Jak znalezc slowa kluczowe?

Jak znalezc slowa kluczowe?

Najpierw zastanów się, jaki jest Twój target. Czy masz o konkretnym rynku lub demografii? Czy chcesz chcesz skierować marketing do firm czy raczej osób prywatnych? Pamiętaj, że nie powinieneś myśleć tylko o produkcie, który sprzedajesz, ale również o kliencie, którzy zamierza go kupić. Jeśli na przykład Twoja firma zajmuje się konsultingiem bezpieczeństwa, Twoi klienci mogą szukać narzędzi do testów penetracyjnych lub zarządzania siecią. Zastanów się teraz, jaki budżet możesz przeznaczyć? Ile treści sam napiszesz w domu, a za ile będziesz musiał zapłacić? Czy masz odpowiednie środki na tym, by wypromować wiele słów kluczowych czy skupisz się tylko na jednym lub czy będziesz w stanie tworzyć tylko jeden lub dwa posty miesięcznie? Co dokładnie znajduje się w Twoim planie marketingowym i ile pieniędzy potrzebujesz, aby umieścić swoje treści na Facebooku/Linkedl/czy na innej platformie społecznościowej? Powinieneś teraz zastanowić się, jakie są Twoje cele? Powinieneś postawić sobie jakiś realistyczny cel, kiedy robisz badania słów kluczowych.

Jeśli prowadzisz małą firmę i piszesz wszystkie swoje treści w domu, nie koncentruj się na największych, soczystych słowach kluczowych, ale zamiast tego skup się na tych, które są ignorowane przez inne firmy. W ten sposób zyskasz na pewno porównywalny i przydatny ruch.

Wpis zawdzięczamy